9 Ağustos 2007 Perşembe

doğmamış bünyesel iletişime

tanışmadım.
dokunmadım.
görmedim - resimsel veya derisel -
duymadım bile!
okudum (onu).
sadece okudum!

noldu?
noldum?

İrkildim!
Uyarıldım!
Kıskandım!
Saygı duydum!
Hayran oldum!
Küfür ettim! - iyi manada -
Saygı duydum! (bir daha)

Sonra?
Sonrası;

‘’delikli duvarı’’na alçı olmaya çalıştım.
en sevdiği ‘’senaryo’’su olmaya çalıştım.
iyi yazan olmaya çalıştım.
cevabı olmaya çalıştım.
sıra arkadaşı olmaya çalıştım.- bu çalışma sıra’dan kaynaklıydı. Vazgeçtim -
deney faresi olmaya,
''kırıntı dertler''inin koyacağı sepeti olmaya çalıştım.
''düş''ü olmaya çalıştım.
yarınki ''o'' - ''ağustos''daki ''uyku''su olmaya çalıştım.

bi süre sonra bu çalışmalara alıştım.
sonra onlardan kurtulmaya çalıştım.
en önemlisi anlamaya çalıştım.

- anladım mı?
-Sanmam!
- anlıyor muyum?
-Çok zaman var!
- anlar mıyım?


-Belki!!!


[kirmizi]

3 yorum:

Maybe. dedi ki...

sadece sıra arkadaşım olsan yeterdi bile aslında.
bir tahta sıra paylaşsaydık.
üstüne isimlerimizi kazısaydık.
ve tabii, platoniklerimizin adını.
teneffüste sana çocukluğumdan bahsederdim.
belki bize gelir kalırdın, annem kek yapardı bize.
pek beceremezdi ama, olsun.
pastaneden alırdık olmazsa.
sabah kahvaltı da ederdik hem.
simit, çay, peynir, domates.
işte, en yakın arkadaşlarım.
bir de sen, yanlarına, ne kadar yakışırdın.

Kiralık Beyin// dedi ki...

vuv

Kiralık Beyin// dedi ki...

kirmiziVmuzik de şaşırıtıcı değişişklik.yeni şablon.begendim mi?sanırım hayır.veya yeniliklere alışmam kolay olmuyor.sanırım yadırgadım.ama zamanla icime siner.bu yorumu bu yazının yorumu olarak yapmam iyi olmadı,özellikle beybinin yorumundan sonra.sen yeni bi yazı yaz.yeni şablon koy adını.ben bu yorumu oraya aynen yazıyım.

yalnız sanırısam bu şablon hoş olmamıs.bu kanıdayım.

ayrıca staj'dan ortalarda yoksun msn de yoksun,''ne olurdu pia'nın ellerini tutsam?'' ne zaman geliceksin.Arada Atila İlhanı sıkıştırdım.o şiir okunmalı.pia'nın acılımını duydugunda gözünden düşebilir ama insanların neye şiirler yazdıgını görünce saygıyla bakıyosun.
ben gittim.yeni bi yazı yaz bu yorum orada olucak.bu 2 güzel yazıdan sonra sacmalıklarımın yer almasını istemiyorum.kendime güvenmedigimden degil.yazılarınızın arasında kalmak istemedegimden.sana yeni şablon gerek!sana yeni aşk gerek(?).