1 Ekim 2008 Çarşamba

mim!

biz de bu olaya bulaştı-rıldı-k:)
sevgiler
, nisancadısı

ve sorular-cevaplar

--blog maceran ilk olarak ne zaman başladı?
26 Mart 2007 Pazartesi. ilk başlarda 2 kişiydik. partnerim 2yazıdan sonra ilgilenmedi blog'la ben de devraldım daha sonra.
--neden blog yazıyorsun?
yazmak beni mutlu eden nadir şeylerden biri.
--en sevdiğin bloglar hangileri?

bloguma verdiğim linkler ve tabi onlardan bazıları daha özel.
--en beğendiğin blog yazarları kimler?
üstteki cevabın aynısı yine.
--en büyük hayalin nedir?
mutlak doğruyu bulmak..coldplay konseri
--şimdiye dek hayallerinden hiç gerçekleştirdiğin bir şey oldu mu?
oldu da..olmadı da
--hobilerin ve fobilerin neler?
sevmiyorum bu soruyu
--en sevdiğin yazarlar ve şairler kimler?
özdemir asaf, sunay akın, cemal süreya, can dündar...
--kim gibi olmak isterdin? seni 2 özelliğiyle etkileyen 5 isim söyle (ünlü veya ünsüz).
babam gibi. 5 isim çok uzun.
--bir günlüğüne beden değiştirme imkanın olsaydı ne olurdun? (hayvan, nesne, vesaire, aklına ne gelirse) ve neden?
kadın-annem- bir de dünyaya bu gözle bakmak lazım.


ve oyunun kuralına uyarak mimlettim birini,
.............mabel

2 yorum:

kadın dedi ki...

eline sağlık kırmızıcığım pek güzel olmuş. cevaplar kısa ve öz :)

kirmizi dedi ki...

mimleşme trafiğine beni de kattığınız için ben teşekkür ederim