Ülker-ikram reklâmındaki müzik msn iletileri geldiğinde uyarılma sesi, reklam bir anfide çekilmiş ve anfi tamamen dolu. Herkes pür dikkat hocayı dinliyor yani güzel bir imaj yaratılmış; herkes çalışkan, herkes derse yoğunlaştırılmış bir dikkat içersinde. Geleceğim nokta şu; Ülkerin hedef kitlesi gençler. Gençlerle de köprü kurmak için msn sesini ve tamamen dolu olan anfiyi seçmiş. Herkes mutlu, herkes huzurlu. İkram yiyen insanlar böle oluyor siz de yiyin diyorlar. Reklamın sonunda da bir espri ile tamamlanıyor. Reklamların vazgeçilmez olgusu. Basit olaylarla yola çıkmışlar. Reklam etkili oldu mu, köprü kuruldu mu soruları tartışılır. Beğenilmeme nedenlerinden siyasi durumları atarak tartarsak daha objektif sonuca ulaşırız. Ama doğru köprüleri seçmişler gibi geldi bana.
[kirmizi]
27 Nisan 2007 Cuma
tespit//gözlem
karalayan kirmizi zaman: 00:40
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
reklam eleştirmenligin hayırlı olsun!
Yorum Gönder